Lördag hos moster!

Godkväll på er!
 Nu sitter man här vid mosters dator och kollar nyheter och facebook. Kollade på melodifestivalen för en stund sen, mina favoriter och dom ända rätta enligt mig gick till final. Att Torsten Flinck gick vidare till andra chansen var ju fruktansvärt! Han är så fruktandsvärds äcklig och han tror att han är bättre än andra.. Nej fy fan.. Men klart där ska vara såna kassa männsikor oxå med, så dom bästa enkelt kan gå vidare. Till melo käkade vi lite chips o godis. Moster passar Melwin och han hittade en kompis i Alf.. När vi kollar tv, säger Melle: Alf akta dig jag får inte plats.. Men där var mycket plats över till honom :) Så söt han är <3 Vid middagen ville han inte äta upp så jag tävla lite med han så att han skulle äta upp. Sa att han inte skulle hinna äta upp före mig, men det gjorde han givetvis :) 

Får se hur länge det tar innan man blir trött, så man kan gå in o lägga sig. Vill inte lägga mig innan jag är hyfsat trött, så jag somnar snabbt :) Så jag inte väcker Melle, som är min rumskamrat i natt :)

♥ Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0