Satt och funderade och kom på vad moster ska få i present :)

Tjena! I morgon fyller min moster år och jag har inte vetat vad jag skullat köpa.. Så när jag satt vi datorn innan idag, så kom jag på något. Blev inte som alltid annars att köpa något, jag gjorde något i stället, fick bara kolla så jag hade grejer till det först :) Sen hoppas jag bara att hon tycker om det ;) Vissar er i morgon! Moster får sin present inslaggen i fint "Hello Kitty" papper :) Tänkte att hon ska känna sig lite yngre ;) Hehe.. Nä  ärligt talat hade jag inget vuxen papper så Hello Kitty fick gå  :)
 
Mamma och pappa åkte o boula ikväll så jag hade några timmar själv, vilket är skönt ibland :) Filmen "Mighty joe young" började på TNT klockan 21:00 så satt och kolla på den, när föräldrarna kom hem satt sig mamma också och kolla på slutet.. Och nu blir det snart dax för sängen..
 
Godnatt på er! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0