Cover by Conor Maynard and Sophie

I dag har jag och min föräldrarna varit på IKEA större delen av dagen känns det som! Vi bestämde oss för att äta där, först tänkte jag att det skulle bli två korvar men ångra mig snabbt när jag såg att dom hade kyckling och pommes. Kycklingen var ju goaste på länge mör o go :)  Sen körde vi in en snabbis på ÖoB sen for vi hem igen..
Tänkte nämna att jag har äntligen lärt mig att länka och lägga upp klipp på bloggen nu :) För någon månad sen skulle syrran förklara hur man gjorde men jag fattade inte, men sen googlade jag det och hittade klipp som vissade hur man gjorde :) Så nu kan jag det med (= Därför bjuder jag på min favorite cover på youtube nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0