Tradigt när man inställt sig på att jobb i morgon!

Oj.. klockan blir alltid lika mycket när man ska gå o lägga sig, när man inte har något att göra på dagarna.. Det var meningen att jag skulle jobba i morgon för att dom hade en beställning på ca 48 baguetter. Så Carola ringde mig i fredags o fråga om jag kunde jobba på måndag, och det kunde jag ju så klart. Men så ringer hon idag o säger att jag inte skulle komma, för chefen hade sagt att dom baguetterna skulle  Carola klarade själv. Så kändes ju lite tråkigt när man äntligen fick någon timme man kunde jobba. :( Men inget att göra åt det. Men nu blir det att glo lite på tv innan sängen..
Bild på min bror sen i somras när vi skulle ut på en ny öppnad klubb..
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0