Fan va kallt det varit idag!!

Halloj! Idag hade jag planerat att städa mitt rum och göra jul fint! :/ Men blev inte så, gick bort till Lpeter istället och hjälpte han upp med med lite belysning till :) Så har varit ute halva dagen idag och kallt har det varit :S Trodde inte det skulle bli så jäkla kallt så jag skett i att ta på mig understället, ångrade mig ganska snabbt.. Men vi gick in en stund för att käka middag sen var det ut i mörkret och fixa mer med lyssena.. Dom har så mycket julbelysning varje år, men fy va fint det blir! Dom har fått idén från USA. Ska vissa er när allt är uppsatt ska göra ett litet videoinlägg :)
Men imorgon får jag se om man får gjort vad man skulle göra idag i morgon istället :) Längtar ju efter att få lite juligt på rummet :)
Bjuder på lite bilder på Göte! Sista valpen av sista kullen :)
Puss o Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0