Dumlekakor vs Idol2011

Godkväll på er! Igår hittade jag ett recept på dumlekakor dom såg riktigt goda ut! Så tänkte att jag kunde göra såna till mitt kalas nästa helg. Så jag bestämde mig för att prova göra dom idag, både jag och pappa tyckte dom var goda men inte mycket till kaka var mer som godis. Så får se om jag bakar någon annan kaka  eller det blir köbbekakor eller kanske glasstårta :/ Vi får se vad det blir :)
Den senaste bilden är slut resultatet :)
Nu ikväll har det blivit idol och smultrondricka! Vad tyckte ni om att Amanda P åkte ut?! Jag tyckte det var absolute rätt.. Förstår mig inte på juryn i bland dom sågar Robin men hylla Amanda P s sista låt :S Tyckte inte hon gjorde någon av sina låtar va bra.. Hoppas att Robin och Molly står i final! Och skulle Robin vinna IDOL2011 så skulle Bard blir så jävla sur, så då blir det nog en jävla massa skit snack.  Men iaf nu blir det film sen sängen..
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0