"Både goda och tråkiga nyheter"

Tjena på er alla!
I morse gick jag upp 04:30, det var dags att jobba idag. Så det har gått riktigt bra på jobb idag, vi hade en praktikant,  det var ganska skönt så fick man lite hjälp men sallader och klämmor så  slapp jag jobba över så mycket. Slutade vid 13:15 så jag gick till coop och kollade om dom hade naturdiet drink och dom hade den som jag ville ha, choco och Banan :) Så köpte några såna och en glass och satt mig ute i solen en stund innan det var dags för tandläkaren. 15:00 var det dags för tandläkaren, var lite nervös för jag brukar alltid ha en hel del hål. Men efter vi tagit lite bilder, så sa dom att jag hade bara ett hål längst in i en visdomstand så jag var ju skit glad :) Sen börja han pilla på en tand och sa den tanden börjar bli lite lös, jag bara VADÅ LÖS??!! Han bara ja den ska ju ändå trilla ut,  sen vissa det sig att det var min sista mjölk tand. Jag som trodde alla mina mjölktänder hade trillat ut. Så kosta bara 350 kroner idag sjukt glad :) Sen var det bara att springa  till bussen, kom hem vid 17.
En kompis ringde o fråga om vi skulle hitta på nåt idag, så efter maten skulle jag gå ditt. Och så berättade han att hans flickvän låg på sjukhuset med brutet nyckelben, bruten handled och en reva på levern, hon  hade varit med om en moped olycka. Men det han inte sa var att han själv hade varit med, han hade fått en del skrapsår lite här och var såg inte så trevligt ut. Men är skit glad att dom lever och att det ändå inte blev mer skador än det blev. Plutten hade suttit uppe hos sin flickvän hela natten idag och sovit i en stol, sen åkt till skolan på morgonen. KALLAR JAG KÄRLEK<3
Och nu sitter man bara o väntar på att Big brother ska börja!
See Yaa!!

Kommentarer
Postat av: MADDES

Nu har du chansen att vinna ett valfritt smycke från mewana. Klicka på länken nedan och följ de enkla tävlingsreglerna så kanske just du får hem ett snyggt smycke!



http://maddisenj.blogg.se/2011/may/tavling.html



Gillar du inte sån här reklam ber jag om ursäkt!

2011-05-10 @ 17:06:15
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0