Tandblekning!

Tjena!
I går msn:a jag med min vän Sandra som är i Santa barbara, USA. Har neräkning på datorn när hon ska komma hem, nerärkningen stod på 12 dagar. Men så säger hon "Kommer hem om 7 eller 8 dagar"   Så det var super kul att höra :) Har inte träffat henne på 9 månader! :( Han ju inte träffa henne i julas i med jag blev sjuk :( Men blir väl förmodligen att ses lite mer nu iaf :)
I måndags började jag bleka mina tänder och nu börjar jag se lita skildnad :)  Snart lika vita tänder som Andreas Carlsson ;) Jag ville prova och se om jag kunde få vitare tänder och det funkar ju :) Men mamma tyckte bara att det var skit, för brosan hade provat något bleknings gel för tänder innan och han sa att det inte funkade på honom. Mamma tyckte jag skulle lyssna på honom, men där är många på nättet som rekomenderat det och säger att det funkar. Där är fler som sagt att det funkar än folk som sagt att det inte gör det.
Men nu blir det talang :)
See yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0