Riktigt trött!!

Godkväll på er!
I morse ringde dom från jobb och fråga om jag kunde jobba. Så det var bara att springa upp och få på sej kläder, & åka ner till bussen. Sen blir man iritterad för att hon jag skulle jobba för, hon ringde 20 min innan hon skulle börja jobba och säger att hon har fått maginflensa. Tycker ju att hon kunde ju ringt tidigare.. Sen när man väl kommer till jobb, så fanns där nästan inga röror :S Så fick göra på det där va och sen göra fler röror och göra fler baguetter. Så det har varit fulltös idag. Trodde även att jag skulle få jobb i morgon, men tydligen så gick maginflensa över på några timmar, så hon skulle själv jobb i morn. Hmmm...
Så man är ju ganska trött,  så blir sängen snart.
See Yaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0