Fredagen den 13

Godkväll på er alla!
I morse var det att gå upp 04:30 för att göra sig redo för att jobba, så här FREDAGEN DEN 13!!
Det första man gör när man kommer till jobb är att slå ner en glas skål med väskan. Så dagen började ju bra :S Men jobbet annars  gick skit bra, dom hade förberätt igår så jag behövde inte göra så mycket baguetter och inga sallader. SKÖNT :) När det sen är dags att åka hem så tappar jag smörgåstårts bottnarna :S Men dom låg i en låda och var inplastade så det gick bra ändå. Kom hem vid 13:30 då satte jag mig bara ner och tog det lungt en stund & vila fötterna, gått mycket idag så hade skit ont i fötterna! Sen skulle jag ta en lite powenap, låg länge men tyckte ändå inte att jag somnade.. Sover väl bättre i natt. Nu i kväll kom jag på att jag behövde tvätta tills i morgon, så nu har man suttit  & passat torktumlaren, så det hinner bli tort innan man ska sova.
I morgon kommer det bli bästa uppdateringen på skit länge, så håll ögonen öppna :)
Natti! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0