Flickan från ovan

Tjena!
Hade jag bestämt med Carina idag, så hon kom nu i kväll och hjäpte oss att klippa klorna på Molly & PleXus. Dom var långa som vanligt, så det behövdes. Efter Carina åkt gick jag hem till Peter. Vi satt oss o kollade på "Flickan från ovan" en film som var bra. Efter ett tag in i filmen, så märkte jag att Peter var lite vått i ögonen. Så mysigt när killar är ledsna :) Filmen var lite små läskig, i med man vet att det som händer i filmen, händer allt för ofta i världen. Men som jag sa till Peter - gråter oftast inte till filmer om dom så berör mig in i hjärtat. Men när jag ser "Extreme home makeover" och man ser människorna som varit med om så mycket tråkigheter. Får ett helt nytt hem, och man ser hur glada och tacksamma dom är när dom får se sitt nya hem. Då kan jag ALDRIG hålla tårarna inne :) Peter sa att han hade oxå svårt att hålla tårarna inne, när han kollade på det. :)
Pöss & Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0