Aj!!

Tjena!
I dag åkte vi till nova lund för mamma och pappa skulle köpa trådlösa telefoner, sen hittade jag en mobil laddare för bilen. Pappa förlängde sitt abonemang 24 månader, så vi fick telefonerna och mobil laddaren för 1 kr och pappa sänkte sin mobil kostnad.. Najs fick jag ju en grattis laddare :) Förra gången vi var på nova för någon vecka sen så hitta jag ett USA påslakan set och en glasvas med ljus slinga i. Som jag hade råd med nu :) kul att dom hade sänkt priset på påslakan setet kosta bara 99:- nu :)
Och idag var det även dags för att åka till tandläkaren o laga mitt hål i min visdomstand, var det hemskaste tandläkar besöket på många år.. När jag gick från tandläkarn så fråga dom om det kändes brao bita ihop och det gick bra men när jag kom där ifrån och börja röra mer på munen, så märkte jag att dom hade behövt slipa ner tanden mer. För nu ligger den o skaver på kinden så det börjar små bloa och bli blåsor. Så får ringa dom på fredag och hoppas att dom har öppet och att jag kan komma dit och få tanden fixad.. Lite obehagligt när den ligger o skaver :(
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0