Hos Sandra!

Tjenare!
Idag har jag varit hemma hos Sandra! Hon kom hem från SB, USA i tisdags kväll. Så idag blev det dags att träffas :) Vi bytade julklappar, Sandra kom ihåg vad jag sa i somras att jag skulle vilja ha o det var surfarshorts. Så det var en av klapparna jag fick, sen fick jag en chimpans mugg, USA t-shirt och en stor USA flagga.. Blev skit glad för mina julklappar :) Tack än en gång Sandra!!  Jag hade med mig en choklad kartong till hennes familj och jag deras hemma lagade müsli.
Flaggan är typ dubbelt så stor! Fick ett hemma gjort kort som Sandra har gjort :)
Hon har talang den där rumpnissen :)
På kvällen åkte jag, Sandra och Linus till ica kvantum i Eslöv o handla lite, bland annat en kokosnöt. När vi kommit in och fått fatt i en kokosnöt så ska Linus skoja lite med mig och har kokosnöten ovanför mitt  huvud  och råkar tappa den rakt ner i mitt huvud.. Så blev en bula rikare :)
När vi kom hem bjöd Sandra på pina colada mycket god smakade inte så mycket sprit precis som jag vill ha det :) Vid 23:00 åkte jag hem så Sandra kunde gå och sova hon var fortfarande ganska jetlagd :) Så det var en trevlig dag med familjen Öhman :)
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0