Söndag!!

I morse hade jag ställt klockan på 10:00 i med vi skulle på kalas, men låg o drog mig till 11:00! Blev upp och äta frukost, när jag satt o käka frukost sa jag att får snabba mig att duscha för om en timme måste vi åka! Mamma bara nej vi ska inte va där förens 15:00 men jag hade för mig 14:00. Så moster hade sagt till mamma att det var 15:00. Så jag ringde ju o hörde vilken tid det var o klart det var klockan 14:00. Så vi fick bråttom! Även moster som stod och gjorde bryttbröd till kalaset, fick lite fart :) Som det kan gå en kall söndag i december :) Nu sitter man här i soffan o kollar lite tv, fryser lite grann fast jag sitter i min onepiece.. Så nu blir det nog se om man kan hitta en film att kolla på och sen mysa lite med en filt :)
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0