Movie time

I går kunde jag absolute inte somna, somna vid 04:30. Så hade väntat mig att sova länge idag, men vakna vid 10:00 idag. Kunde inte somna om, var piggare är någonsin. Så det var lika bra att gå upp o ta vara på dagen. När jag kom ner från trappan mötes jag av en lite pigg valp som var skit glad.  I eftermiddags ringde Richard o fråga om vi skulle spela lite poker. Så då kom både Richard och Mats, så vi spelade några runder poker, jag vann en av tre.
Nu blir det myskväll!!  Släcka ner lite här och tända lite ljus (spara ström) hämta en glass och sätta på en film Charlie st cloud med Zac Efron.
SHIT! SO FUCKING HOT!

Kommentarer
Postat av: Sandra

nam nam nam :)

2011-04-13 @ 06:25:20
URL: http://rumpnissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0