Lite sommarplaner :)

Nu när jag jobbar lite extra, så har jag skaffat busskort (reskassa 20% rabatt) så fyllde jag på med 300 kroner igår, men sen så glömde busschaffören att säga att jag skulle hålla fram kortet för att betala min resa. :) Så det blev 33,40 kr som jag spara igår och idag så tog jag fram kortet men han sa att jag kunde gå o sätta mig för han visste att jag hade busskort :) Men han visste väl inte att jag hade reskassa där man får 20% på priset av enkel tur som är 42 kr, så då tjänade jag 33, 40 kr i dag med :) Allt som man slipper betala är ju sjukt najs :) Så då spara man två reser ju :)
Får väl förmodligen kolla mina dagar/tider för det jag ska jobba i sommar i morgon när jag kommer till jobb.. Hoppas att det blir någon vecka  så man får lite cash iallafall :) Är skönt att man får några timmar så man får lite mer pengar i sommar :) Det är ju oftast på sommarn som jag har saker uppbokat som tex

* Va hemma hos brosan några dagar, för att gå på Malmöfestivalen

* Midsommardag hemma hos moster tradition :)

* Hitta på nåt skojigt med Sandra, passa på innan hon drar tillbaka till SB, Usa :)

Det brukar vara det som är STANDARD  dom senaste åren :)

Men vi får se vad Summer 2011 har att erbjuda, blir kanske bästa sommarn på flera år? Who knows .


Natti allesammans <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänkte slänga in en fråga nu för en gångs skull, lägger du ner mkt tid på dina blogginlägg? :)

- trevlig sommar btw! :)

2011-08-11 @ 19:19:03
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0