Tandläkaren! :S

Tjena! I morgon skulle jag på möte med  AF men då hade min handläggare blivit sjuk. Då skulle jag även in till jobb och skriva upp mitt sommar schema, men mamma kör mig in så jag kan fixa det så jag slipper vänta på bussen i flera timmar.  Längtar till slutet av månaden då jag får lönen för dom tre dagarna jag jobba för veckan, om man blir besviken eller man får va man ungefär räknat med!
Fick kalleslse till tandläkaren i dag :S Jag hatar att gå till tandläkare tycker inte alls om det. Sen kostar det ju en förmögenhet.. :S Har fan knappt några pengar nu och så ska man gå till tandläkaren.. JIPPI... Bara hoppas att man inte har så många hål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0