Rosslig hosta och förkylning

Godkväll på er!
Igår kväll började det med att jag fick hosta och börja bli förkyld. Har fått en riktig rosslig hosta och näsan rinner, skit drygt. Men sist jag hade hosta så använde jag aldrig host medicinen, så jag har börjat använda den nu, så får se om några dagar om man blivit bättre annars får man kanske uppsöka läkare. Kan ju hoppas man slipper, så man inte behöver lägga pengar på det.
Dom ringde i morse från jobb och sa att jag var tvungen att komma ditt en dag o fylla iett papper så dom kunde betala ut lite lön. Pappa skulle ändå till coop i lund, så vi åkte inom Eslöv först för att  fylla i pappret.  Så idag blev det nyttig middag för mig, en oxbiff med sallad och en skvätt vitlöks sås. Riktigt mumsigt :)
Nej nu ska jag springa ner och ta tempen och nässpray och lägga mig o glo på Big brother.
See Yaaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0