Filmer från cdon

Godagens! I dag har jag gått och väntat på att mina filmer som skulle komma. Och när posta gubben bara kör förbi så tänkte jag va fan då har inte filmerna kommit i dag heller.  Men gick ut o skulle ta posten men posten trillade inte ner när jag öppnade luckan, så trodde inte vi fått någon post alls. Men kände upp i brevlådan och mitt fina paket stoppar posten till och trilla ner.. :) Glad blev jag :) Dessa filmerna köpte jag 3 filmer för 99 det är lagom :) Ska börja samla på dom flesta disney filmerna.. Dom är ju så bra längtar till Skönheten och Odjuret kommer ut på dvd :)

Så i morgon ska jag kolla på någon eller några :P

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

vilket pangpris! :) ♥

2010-03-18 @ 06:14:01
URL: http://www.kakhusets.se
Postat av: Anonym

Ja jag tyckte oxå det :) Skulle igentligen bara ha en men kunde lika bra välja 2 filmer till :)Blev ju inte dyrt ändå :)

2010-03-22 @ 17:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0