Onsdag :P

Tjena hejsan!

I dag har det inte hänt så mycket.. Har snackat med min underbara kusin som är i USA, hon pluggar typ marknadsföring en termin. Lite avvis att hon är ner i USA där det är varmare än i Sverige. Hon skulle ner till poolen när jag snackade med henne.. JAG SOM ÄLSKAR POOLER :P   Sen har det snöat här sjukt tråkigt, trodde vi hade fått med snö så det räckte. Kan ju hoppas vi får en underbar och varm sommar :) Sen tänkte jag kolla på film i kväll, men blev o spela ludo ( typ fia med knuff) med Mika i stället. Men nu ska jag strax inta sängen och läsa intervjun med kakhusets. Bloggen som jag läser 3-4 gånger om dagen.

Natti

 Malin på sin examens fest <3


Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

Vacker! ♥

2010-02-14 @ 19:39:48
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0