The cutest baby in the world!!

Längtar till helgen nu :) På lördag morgon åker jag och 20-23 stycken andra till tyskland för att inhandla lite sprit och öl. Men bara turen kommer bli skit kul.. Sen kommer vi hem igen på kvällen. Men längtar mest till söndag för då kommer syrran och mathias och ALICIA hem till oss :) Dom är nere från Göteborg i helgen.. Ska bli kul o träffa dom igen.. Var ju ända sen nyår vi såg dom sist :(  Ska bli kul o se så mycket Alicia har växt :) Hon blir bara sötare o goare för varje gång jag ser henne..


Kolla så söt mosters prinsessa är ♥
Hon är det finaste i mina ögon :)

I kväll betalade jag själv mina räkningar :) Det gick skit bra :) Lite mindre pengar bara :)

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0