Helgen!

I fredags eftermiddags åkte jag till trianglen för o kolla runder lite o vänta på Annica.  Efter en stund kom Annica och då gick vi o handla lite kläder till mej, som jag kunde ha på mig på  lördag då det var ( Examensfest) för  Malin och Kim. Det blev ju en del inhandlat, 2 linnen, t-shirt , kjol, bh och strumpor. Det är alltid lika kul o gå o shopa men med Annica eller Malin, för dom har god smak och kan se vad som sitter bra. Sen gick jag till mcdonkan och Annica till mat affären, sen gick vi hem till Annica o käka. Efter bara någon minut efter vi kommit hem kom även Johan hem. Senare på kvällen typ 21:20 så behövde Annica en bröllopstidning, så vi begav oss ner till stationens pressbyrå. Sen blev det åka med bussen hem till Annica igen och så blev det lite klipp o klistra för henne. Sen blev det dax för sängen o jag intog den fina  tältsängen.

Examensdagen..

Lördag: Hade klockan på 09:00 men vaknade strax innan, då hade redan Annica varit uppe en eller två timmar. Så det blev dags för lite frukost. Vid strax innan 11:00 åkte jag, Annica och Kira till Åkarp för o hjälpa till inför festen. Så det blev att skära lite grönsaker o lite sånt.. Med gott sällskap är allt kul :) Någon timme senare var det dags att fixa till sej inför festen. Malin sminka mej o sen locka tjejerna mitt hår. Var ju riktigt fin för en gång skull :) Sen blev det ju en o annan drink som smaka mums. Kim är ju duktig på drinkar, den första var god men sen när hon var lite onykter blev den ju LITE starkare, men fick dricka lite sen bjuda runder på andra så jag kunde fylla upp med läsk. Blev ju oxå riktigt god mat, grönsaker i många varianter och lite pasta o kyckling och kassler.  Jag börja ju sno lite kassler redan när vi skar upp det, o dela med till mina vänner Casey o Kira, sen råkade ju Kim komma på mej :)  Det kom en massa trevligt folk.
Sen började klockan bli mycket så vi tog vårt pick o pack o drog hem, vid ca: 1:00.  Så det var sängen direkt sör man var ju lite trött.

Söndag: Vaknade att pappa ringde mej vid 10:15 o fråga när han skulle komma o hämta mej. Så det var att gå upp o äta frukost och packa ner sina grejor. Sen kom pappa o hämta mej så vi åkte hem, sen var det bara hem till datorn :)

Tack för en trevlig helg till framför allt  Malin o Kim för den trevlig fest. Och även till Annica & Johan för jag fick sova hos er :)

Lite bilder från helgen..Johan CedervallJohan Cedervall.Annica & MelleEn av examens brudarna :)Sara Ceasy :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Du va så himlans fin i det du hade köpt! :)

Å jag gillar verkligen bilden på Annica å Melle-Pelle. Så fiiina! :)

2009-07-09 @ 07:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0