YAHOO!!

Syrran kom ner från Göteborg i går, för vi ska på spa på fredag. Innan vi skulle sova låg jag o lyssna på Lindas mage och kände lite sparkar :) Jag börjar längta till den lille parvlen kommer ut :) Har ju gått o väntat på detta ögonblicket i några år nu. O nu i slutet av juli början på augusti så är jag moster till en fin flicka eller pojke :) Det får vi se på torsdag vad det är för nått. Jag tror det blir en flicka, men så klart huvudsaken är att det är friskt :)

På Fredag är vi några stycken brudar som ska åka på spa i Ystad. Det blir Ann (Jag), Linda, Malin, Annica, Sonja, Gunsan och Inga - lill. Så vi blir ju en del :) Jag ska mest ligga o bubbla i bubbel poolen, så jag o Malin ska ha vars en pool för oss själva :) Så får dom andra göra nått annat ;) Det ska bli skit skönt och bara att träffa allt folk igen :)

I dag är jag skit trött, vet inte om jag ska lägga mej o sova en timme eller vara vaken.. Men får väl bli att man håller sej vaken. Så jag kan gå o lägga mej tidigt i kväll, för vi ska åka här i från 07:15 (GÄSP).

See you soon :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Klart vi ska ha varsin pool! Fett najs! :)

Ses imorrn, snäckan!

Puss

2009-04-23 @ 14:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0