Tisdag

I dag åkte jag in till Eslöv för o simma.. Blev 62 längder (lite mer än 1,5 km). Sen gick jag o kolla i lite affärer blev lite babie kläder till syrrans lille knodd :) Sen blev jag akut dassnödig, så för att lätta på trycket sprang jag in på stationen för att gå på deras dass. Men så klart så hade den man betalar en femma i gått i sönder, så det blev ju ingen toa besök. Satt inne på stationen o kolla på folk. O ja det var kul :) Där var en gammal gubbe han var antingen packad eller så vara han bara VÄLDIGT trött :) Han sov när jag gick iaf.. xD

Sen börja klockan närma sej 15:15 så det var bara att gå till bussen. Sen när man väl åkt en bit så kommer Herr Dellgren oxå. Han gnälde hela vägen till Löberöd och till och med när vi hade kommit fram.  Allt från hur åk sjuk han blir om han åker bak o fram till hur tråkigt det är att åka buss. Sen drog vi till fritidsgården, där det sen blev kubb :) O vi girls vann ju första :) Sen blev det lite mario kart som alltid på  frittan :)

Ju mer av kvällen som går känner jag av min jäkla träningsvärk :S Men känns bra ändå, då vet man att man gjort något som gör nytta..

Det var en del av min dag.. Nu ska jag gå o slänga mej i bingen!
Natti natti :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Gud så duktig du är! 1,5 km!! Wow! :)

Å träningsvärk är ju bara trevligt...betyder ju att man har ansträngt sig. :)

Du får ta igen dig på fredag...ska bli så himla mysigt! Puss!

2009-04-22 @ 14:27:54
Postat av: Annica

Du är verkligen duktig!

Heja heja!

2009-04-23 @ 08:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0