Söndag

Nu har jag precis kollat klart på M Best Friends Girl, den var helt okej. Så nu sitter jag bara o lyssnar på lite musik innan jag ska lägga mej.  Blir upp tidigt i morgon, så jag kan åka o träna. Det var ju en evighet sen sist. Men ska försöka bättra min kost och börja motionera.

Mitt motions schema:

Måndag: Styrke träning på aktiv

Tisdag: Simning

Onsdag: Ledig eller något av det ovan

Torsdag: Simning

Fredag: Styrke träning

Lördag: Gå en halv timme

Söndag: Ledig eller gå ut o gå

Så här hade jag tänkt mitt schema..

Men jag o hålla vad jag bestämer  funkar inte alltid.. Men ska verkligen försöka.


Två saker jag verkligen suger på är..

* Spara pengar

* Göra vad jag bestämt mig för, t.ex träna regelbundet o äta rätt kost.

Men ska verkligen försöka nu...
 
Om det nu blir att man kan spara så man kan åka till USA.. Så vill man ju ha en nice kropp oxå, så det måste jag ju försöka fixa.  Men kan ju behöva lite pep..

Nu ska jag sova

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Annica

HEJA!

2009-04-20 @ 09:50:12
Postat av: Linda

DU kan om du bara vill o vi vet att du vill så . kom igen

2009-04-20 @ 22:12:19
Postat av: Sandra

Du kommer klara de fint annis :) ditt schema låter ju ialla fall bra :)

2009-04-21 @ 13:28:35
URL: http://rumpnissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0