Sandra kom in på sin fotoutbildning i USA :)

Läste på Sandras blogg att hon kommit in på fotoutbildningen i Santa Barbara (USA)! Är jätte glad för hennes skull, men kommer sakna henne. Ett HELT år utan Sandra va ska jag ta mig till?. Men  som sagt är glad för hennes skull. Så det är bara att börja spara så man kan åka ner o hälsa på henne. Har ju länge sagt att jag ska hinna åka till USA en gång innan jag dör iaf. Så nu har jag chansen :) Så tar man med kameran så man kan ta lite bilder :) Och hela hollywood vimlar ju runder med kändisar. Så kanske man hittar någon rolig  att ta foto på :) 

Så nu får jag hoppas att jag kan spara lite pengar så man kan åka till det stora landet  :)

See yaaa!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

TACK ANNIIS :) du MÅSTE komma o hälsa på mig :)

2009-04-21 @ 13:30:40
URL: http://rumpnissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0