På väg till Borås!

Nu efter att allt är in packat i bilen, är vi på väg upp mot borås. Bilturen är mycket trevlig, med musik o internet och färdkost så klart :) Det kommer bli massa okänt folk men, har ju Nettan, Kim o tre hundar som jag känner. Men det ska bli riktigt kul :)  Bara att komma utanför skåne ska ju bli skönt :) Hade jag inte följt med till Borås hade det blivit moster i bjärred. Jag har ju längtat efter 1 ½ person, som kommer him i dag :) Men om MALIN  läser detta så säg inget till någon.. Det är en överasknig :)

Så nu ska jag fortsätta färden upp i landet.. Ha en trevlig påsk på er alla :)


Puss O kram på er :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst hade vi kul? Tack för en trevlig helg.. Kramiz

2009-04-15 @ 19:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0