Längtan efter en varm sommar!

Våren har kommit till Skåne! Nu väntar man ju bara på en riktig varm sommar med många äventyr. Denna sommaren ska jag försöka toppa  föra sommaren. Längtar till rix fm festivalen, står ju inget på rix fm sidan när den sätter i gång :/ Men håller koll för det ska jag inte missa, bara hoppas där är några bra artister :)  Sen har vi ju Malmö festivalen som jag inte tänker missa. Malmö festivalen 2008 var ju bara toppen :) Var inne några dagar med brosan och Anders och sen var jag inne några dagar med Jessie o Sandra. Men i med Sandra åker till USA så kommer det ju inte bli lika kul :(  Och sen ska ju syrran ha bebis i slutet av juli, så då blir det kanske att man kan åka upp där o hälsa på under sommaren.

Sen får man se vad sommaren 2009 har att erbjuda. :)

Så kom nu sommaren!!!!


Bild sen Borås!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0