Nästa steg mot min lägenhet ;)

Tjenare!
Idag studsa jag verkligen upp ur sängen. Idag var det dags att skriva kontrakt på min lägenhet :) Dom skulle ha någon visning i april tror jag det var, men får nog nycklarna och tillgång till lägenheten 29 april, så det känns jätte bra. :) Så idag har jag skickat iväg papper så jag har försäkring när jag flyttar in.
Så nu är det väl typ bara 59 dagar till inflytt men det ska bli kul att få packa upp allt man har gått o sparat tills dagen då man flyttar hemifrån. Är jäkligt glad att jag började samla på mig grejer och köpt på mig grejer ända sen man var liten. Hade jag skullat köpa allt det jag redan har nu till flytt så hade det varit ett antal tusen mer. Tycker ändå att det varit en hel del grejer kvar som måste köpas till man flyttar in :/ Har sagt det innan men fan va jag längtar tills jag får upp mitt köksbord och mina stolar :)
 
Nu i eftermiddags var jag inne på sjukhuset i malmö hos en sjukgymnast, som klippte bort mitt gips. Så nu blir det en skena i några veckor och lite övningar som jag ska göra 6-8 gånger om dagen så jag får igång muskler och leder i handen igen. Gör ont när jag har handen i vissa positioner, men det skulle bli bättre eftersom att handen inte är färdig läkt än. Och får inte lyfta tunga grejer på minst 3 veckor till :/ 
 
 
Efter tre veckor med gips har nu handen blivit super torr, när jag skulle tvätta av handen när jag blev av med gipset så bara rullas torr hud av mig ;/ Min hand är skrynklig precis som jag är gammal ;( Inte kul :( Men det bästa är att jag kan duscha normalt igen och förhoppningsvis har fått tillbaka styrka och kan röra handen igen ordentligt i slutet av månaden början på nästa :)
 
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0