God morgon!

 
I här om dagen fick jag mina tupperware grejer som jag köpte på mitt party. Fler saker tills jag flyttar hemifrån, kan knappt vänta på att få använda alla mina egna grejer :) Nu när man bor hemma så finns här ju typ allt man behöver och lite till. Så kommer kännas konstigt om man behöver nått speciellt när man flyttar som man inte har när man är van att ha allt här hemma. Men man kan inte köpa allt i förväg, fast man kanske hade velat om pengarna fans förstås! ;)
Två av dessa grejerna har jag köpt och resten fått - köpte en grönsaksskalare, påläggburkar och köpt en skål med durkslag, som jag får senare. Kom upp i den välkomsgåvan jag ville ha vilket är " Extrachef " den turkåsa mixern/visp. Den ska bli kul att använda och göra smoothies och annat gott i. Jätte glad att jag kom upp i den nivån så jag fick den :)  Nu är min kista förövrigt FULL så nu måste jag hitta fler ställe att lägga mina grejer på eller så får jag vänta att handla tills jag flyttat :P Nej nu får det bli att gå ner och käka litte frukost!
 
Puss ♥ Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0