Dealen står kvar detta året!

Tjenare! 
 
Idag blev det lite fusk frukost, farbror Mats hade med sig nybakade bullar. Så det blev en bulle och en kopp te! Tydligen så står min och min farbror deal fortfarande kvar sen förra sommaren! Dealen går ut på att jag ska gå ner i vikt och väga mindre än honom. Och lyckas jag med det så skulle jag få 500 kr!
 
Förra gången så gick jag ner i vikt och när vi vägde oss då låg vi på exakt samma, men typ en timme innan när jag precis gått upp så vägde jag ett kilo mindre! Men sen blev det ju frukost och man hade fått på sig kläder, så den vägningen gick ju åt skogen :( Men den här gången ska jag fan vinna dock är ju utgångs läget för mig detta året är änu sämre! Men det skiter jag i jag förlorar ju inget på det, kan ju bara vinna :) Så nu blir det att hålla dom kilona man går ner hemligt så han inte får för sig att motioner mer! Men åter står att se om man lyckas denna gången :)  Nej nu blir det ner och ta lite kvällsmat och se klart filmen på tv, sen får jag börja läsa min One Direction bok som jag köpte föra veckan tillsammans med Justin Biebers bok!
 
Läste ut Justins bok i förgår så idag börjas på 1D
 
Puss o godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0