Dagens goda mat!!

God kväll!
 
Min middag idag blev riktigt god, inte för att den är så olik mina andra middagar. Gjorde min kyckling i ugnen i stället för att steka den som jag brukar göra i vanliga fall, den blev inte torr som den oftast blir när man gör den på spisen.
 
Kyckling - broccoli - avokado - vitlökssås 
Min farbror och mamma säger du kan ju inte leva på kyckling men det tycker jag :) Jag älskar kyckling♥ Dock hade det varit rolig med någon annan mat som är lätt att tillaga som är nyttig! Har ni någor nyttigt mat tips så kom gärna med det :)
 
Kvällsmaten blev en burk kvarg, ganska god men är sugen på smaka vaniljen också :)
 
 
 
Puss ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0