Nacho Cheddar

Hade satt klockan på 08:30 idag fy katten va tidigt ;) Det är ju inte jag van vid men ska inte klaga gick upp 7:00 i onsdag och det är ju änu värre :) Blev ju att gå upp för vi skulle ju åka och besikta bilen i Malmö och käka buffé! Påvägen hem blev jag sugen på popcorn, kom på att Ica hade fått in popcornkrydda så det blev in på Ica och köpa pocorn och krydda! Denna gången köpte jag så jag kunde popa egna popcorn och inte dom i påsar, har börjat tröttna på dom. Man får alltid ta ut dom långt innan dom är färdiga för att inte bränna dom. 
 
Har inte själv gjort såna här innan, så jag slog i olja och satt på plattan på 9 och dom brändes haha.. Så mamma fick ta över. Men nästa gång går det nog bättre! Nacho Cheddar kryddan var riktigt god så får se om man kan prova en annan smak nästa gång:) Tveksamt att dom andra kan toppa denna :/ 
 
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0