Go kväll

 Var på 90-års fest igår, fira kusin och hennes kompis som nyss fyllat 30. Det var verkligen skit kul igår massa 90-tals musik och en massa trevligt folk.  Och alla hade fått i order att hitta en bild på sig själv från 90-talet som vi sen skulle försöka efter likna. Sen under kvällen fick alla rösta vem som hade lyckats bäst och min kusin Robin vann överlägset :) Vi hade även lite lekar bland annat "Hela havet stormar" och sen dans tävling. Jag var inte med i dans tävlingen suger på att dansa, men blev uppbjuden några gånger så då får man ju dansa så gott det går hehe.. Men slappna av lite mer under kvällen, så gick upp o dansa lite i alla fall blir mer nästa gång :) 00:00 skulle jag ringa och boka färdtjänst hem och satt i kö 30:min och då hade dom tidigast 01:45 men då tacka jag nej, sen hade jag missuppfattat att dom skulle ju städa på festen efteråt så jag hade kunnat ta den tiden, Men så då var det bara att sätta sig i telefon kö 35 min till, då hade dom inte förrens 02:20 så det fick det bli. Kom hem strax innan 03:00 och då var det två kissnödiga hundar som var överlyckliga att jag var hemma. Så man är lita trötter idag men det är det absolut värt :) Tråkigt nog fick jag inte tagit några bilder under kväller mer än en på min kusin och den är jag inte säker på om jag får lägga upp :) Bjuder på en bild på en gosig och söt vovve!
 
 
Denna hunden är så söt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0