Mys med Maja

Idag har vi haft dunbollen Maja på vår avdelning på jobb! Hon är så mjuk o gosig så man nästan dör, har varit svårt att hålla fingrarna ifrån henne :)
 Sen efter jag fixat klart med frukosten, till dom boende så kom min sius konsulent från arbetsförmedligen. Vi skulle ha möte med en av sjuksköterskorna angående om där kanske fans möjlighet till anställning. Fick inget rakt NEJ & JA men det lät bra i alla fall. Dom skulle kolla upp lite grejs om lön och sånt och så skulle vi träffas igen om en månad, så då får vi se vad som händer om det blir mer praktik eller kanske en anställnig :) Vågar inte ha några större förhoppningar för då blir jag bara besviken om det skulle bli ett nej. När jag kom ut från mötet alla bara FÅR DU STANNA?? Maybe, maybe not.. Men tycker det är så kul att mina arbetskamrater också är så engagerade och hoppas på att jag får stanna! Har toppen kolleger kunde inte önskat mig bättre kollerger :)
 
 
 
Men nu är det dags för sängen!! Good Night!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0