Först upp på länge

Efter praktiken igår åkte jag hem o käka lite sen åkte jag till Eslöv för o tatuera mig! Blev färdig lite senare än väntat så mamma och pappa kom lite sent till boulfesten :)  Och vid 20:00 var jag så jäkla trött så tänkte får hålla mig uppe till 22:00 i alla fall, så man inte vaknar allt för tidigt idag. När klockan är 22:00 börjar jag fixa för o gå o lägga mig och ser att mamma & pappa glömt både nycklar och mobilerna så fick snällt hålla mig vaken tills dom kom hem vid 23:40 :/ Det är så typiskt när jag för en gång skull blir trött i normal tid o vill sova så glömmer dom nycklarna alla andra gånger när jag är hur pigg som hälst så glömer dom inte nycklarna :) Men men var inte så mycket att göra åt. Är skit trött nu med, så man har nog kommit tillbaka i rätt sömnrytm.
 
Jag var först uppe i dag så jag satt på kaffe till föräldrarna och släppte ut vovvarna sen satt jag mig o käka frukost efter en halv timme kom mamma med. Och i efter middags grillade vi och mamma gjorde sin potatissallad var länge sen sist så det var riktigt gott.
 
Fick bli denna bilden på denna hunken som utfyllnad  :) 
 
Puss o gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0