Mitt nya motto!

Oj det här blev ett sent inlägg :/ Tänkte väl mest berätta att mötet på Samhall idag gick väl ganska bra tror jag! Jag fråga min handledare om man skulle lämna med referenserna med CVt men hon sa nej det räcker nog med CV. Men sen när mannen på samhall börja snacka om hur viktigt det var att komma i tid o så, så tänkte jag då lämnar jag med referenserna för o komma i tid det har jag varit duktig med på tidigare arbetsplatser/praktiker :) Jag var den ända av oss i gruppen som lämna CV undra om jag ligger på plus då ;) Ska snacka med min handledare på AF i morgon, så går allt som planerat så börjar jag praktik där på måndag! Så då hoppas jag bara att jag kommer lära mig och komma in i arbetet hyffsat snabbt, så att det blir jobb där sen! Och så hoppas jag ju att jag kommer trivas med mina arbetsuppgifter och mina arbetskamrater. Blir kanske att man kör lite truck också :P Men det här är nervöst men känns ändå som min otur har vänt så det här kanske blir super bra :)
 
Detta ska bli mitt motto! Don´t worry, Be HAPPY :)
 
Godnatt o sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0