2 tim på badhuset :)

Tjenare!
När jag vaknade idag så sa pappa att dom skulle åka o hjälpa min bror, så då passade jag på att ta två timmar på badet :) Blev 40 längder x 25 metet = 1km så det var riktigt skönt :) Dock saknade jag mina bad vänner :/ kändes ensamt men va fan får väl börja vänja mig :) Efter simningen blev det ett tag i bubbelpoolen är ju så jäkla skönt med simmning och bubbla lite efter :)  När jag satt i bubbelpoolen så satt man ju o glode på folk, och lägger märke till att där är en unge på typ 9-11 år som gick med värsta hänget vissar näst intill hela röven :S Märker man liksom inte att shortsen sitter en anning för långt ner?? Sen var där en annan unge som var tvärt om han drar upp shortsen så långt det går xD Liksom var är mellan tinget??
Ibland är det ganska kul att glo på andra folk!!
 
Puss o Kraaaaam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0