Resultatet av utmaningen med min farbror Mats

 
Hoppsan! Har visst glömt att berätta hur det gick med den där utmaningen mellan mig och min farbror! Inte för det finns så mycket att säga men :) Fredagen vi skulle väga in oss så vägde jag in mig som jag brukar! Direkt när jag gått upp och innan jag klätt på mig. Då vägde jag 97-97,5 kilo och sen blev det frukost, så det var ju  inget mega resultat det var typ 1 -1,5 kilo ner. När Mats kom efter frukost så vägde vi in oss och då vissade vågen exakt samma!!! Men då stod vågen på 98 kilo för min del också, så jag hade gått upp av att klä på mig och käka frukost :( Om jag bara väntat o äta och dricka tills efter vi vägt in oss så hade jag vunnit, men det blev oavgjort! So no money for me :( 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0