Despicable Me 2

Tjenare på er!
Igår var jag, Sandra, Emphilliz och Linus på bio vi kollade på Despicable Me 2! Fy fan va den va bra, bättre än ettan tycker jag! Och sen kan man ju inget annat än älska Minionerna dom är så gulliga och roliga.
 
 
Först gick vi till den "obligatoriska" godis stället o köpte lite godis o läsk. Efteråt blev det Mcdonalds dom hade Minioner leksaker, så fick köpa så man fick en sån :) 
 
 
 
 
Haha.. dom är för roliga xD 
 
Och idag hade var jag hemma hos Sandra vi badade och sen kollade vi på Despicable Me! Sen körde Sandra mig hem, så vi tog en kvälls promenad med mina hundar :)  Så det har varit en trevlig helg,man går ju så sällan på bio så det är kul när man äntligen gör det :) Det får väl bli lite mer bio i framtiden :)
 
Puss och godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0