Glee med Sandra och frukt gott :)

Godmiddag på er!
Igår kväll ringde min vän Sandra och frågade om jag hade lust att hänga med o handla i Hörby. Jag höll på att dammsuga hade lite kvar, men jag var inte så svår att övertala.  Fick en kvart på mig, så det var bara hoppa ur pyjamas byxorna och i ett par vanliga brallor. Hon ringde när hon stod utanför och säger " Där är någon här ute "  lät så kul, men det var bara mina farbröder :) Men sen åkte vi till Hörby och fick handlat va vi skulle,på väg hem körde vi inom Löberöd och lämna av lite grejer hemma hos henne. Sen åkte vi hem till mig igen och gjorde en bricka med frukt och smällt chokladgrejs och kolla på Glee!
 
Gissa om det var gott!!
 
 Vi satt och kolla Glee ända  fram till 1:20 med sällskap av två godis sugna hundar! :)
Något som är lite kul är när Sandra var här första gången för typ 2 veckor sen, så skälde hundarna ut henne. PleXus var lite resarverad och gillade inte henne första gången men andra gången då hade hon med sig ölkorv och det luktade hundarna direkt :) Så nu är dom bästisar!
 
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: elin stridh

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

Svar: Ja det kan vi göra!
Annis

2013-01-24 @ 20:18:05
URL: http://elincecilia.com/
Postat av: elin stridh

säg till när du följer mig så följer jag dig :D

Svar: Nu följer jag dig :)
Annis

2013-01-25 @ 15:17:23
URL: http://elincecilia.com/
Postat av: elin stridh

följer dig med :D

2013-01-25 @ 17:22:24
URL: http://elincecilia.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0