Skit i nyårlöftena!

Goddagens på er då är det nyårsafton idag! Här hemma händer inget över det vanliga så det är lite trist. hade varit roligare med någon fest o träffa folk! Än o sitta hemma som vanligt! Saknar dom gamla tiderna när det var fester o roligt folk typ till nyår o sommar fester. Men det får vi hoppas att det blir fler fester o roligheter under 2014 :) 
 
Det är ju nyårsafton idag o då brukar ju folk lägga massa nyårslöften, som man oftast aldrig håller. Dom löftena jag hört mest är i mina dar är ju-
 
* Gå ner i vikt
 
* Sluta snusa/röka
 
* Sluta dricka sprit
 
Den första punkten har jag själv sagt till mig själv många år, men några år höll jag det o gick ner i vikt. Men jag vill ju förlora alla kilona på en o samma gång o det funkade inte och nått år gick jag ner 10-15 kilo men sen gick jag upp en del av kilona igen. Så i år tänker jag inte lägga några nyårslöften, tänker bara gör lite saker bättre under 2014. 
 

* Spara pengar så jag kan åka utomlands i år
 
* Inte köpa massa skit saker
 
* Äta mindre godis 
 
* Dricka mer vatten och mindre söta drycker
 
* Röra på mig mer
 
* Tänker slå min farbror i vårt vad :)
 
Så då får man se nästa nyår om man har lyckats förbättra något under det gångna året :)
 
 
Puss o Kram <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0