Sista dagen på praktiken!

Godkväll på er! 
Idag var det sista dagen på praktiken, lite sorgset att typ ta farväl av alla man lärt känna! Men har väl igentligen inte smällt att det var sista dagen jag var där idag. Så det kommer väl på måndag när man inte har något att gå upp till eller efter jul när man inte ska gå ditt igen som vanligt. Men av någon konstig anledning så känns det som att jag inte är klar där, att jag kommer komma tillbaka på ett eller annat sätt.
När jag skulle gå hem idag o hade sagt hejdå till alla så kommer chefen med en julklapp "Paradise ask och 2 triss" hade jag verkligen inte förväntat mig, i med jag bara var praktikant. Men det var verkligen uppskattat :)
 
Sen av några arbetskolleger fick jag en handväska och julkort :) Verkligen jätte kul att folk har gillat mig så bra på praktiken och jag har gillat alla där också. Vi har kunat skoja o skämta med varandra och inga sura minner precis som det ska vara :) 
Nä nu blir det gå o lägga sig, så jag kommer upp i morgon o får städat mitt rum :) Min bästa vän kommer hem till skåne i morgon, så får till o städa i morgon för sen kommer jag inte hinna, vi kommer ha fullt upp med roligheter :) 
 
Natti natti!! <3
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Wiiie!! 2 veckor med massssa skoj :D Längtar längtar!!

2013-12-21 @ 00:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0