God fortsättning!

God fortsättning på er!
Igår hade vi det ganska trevligt, brosan var hemma! Och god julmat och för första året tror jag så hade vi revben/kamben eller va det heter. Efter maten och kalle anka blev det julklappsutdelning på det lilla vi hade! 
Detta fick jag :) Pengar och choklad av mamma & pappa och så fick jag One Direction parfymen av brosan :)
 
Jag har funderade innan på att köpa vinter converse men har hört att dom jag ville ha var inte varma dom var mer snygga :) Så jag skiter i dom o köper mig en ny dator i stället, har hittat en på elgiganten som ska vara bra och för ett bra pris! Så det blir förhoppningsvis åka o köpa den i morgon! Då blir jag liksom super glad, min nuvarande dator har jag haft ca 7 år och den är segare än kola och finns inget hdmi utgång. Vill ha så jag streama filmer så man kan se dom direkt på tvn :)
 
I lördags när Sandra kom hem fick jag julklapp :)
Jag älskar ju mysiga kvällar med film och ljus, så hon hade snappat upp att jag älskar ljus! Så jag fick dessa ljusen + 100 pack stearinljus. Så jag är super glad för mina julklappar har fått saker jag gillar och behöver :)
 
Puss & Kram o god fortsättning <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0