Lugn och trevlig helg!

Tjenare!
I helgen var tanken lite att gå på rixfm festivalen, har ju varit lite tradition vart år nu i nått år! Men folket som jag brukar gå med eller träffa där inne skulle inte ditt i år. Så jag skett i det o stanna hemma och käka middag med våra middags gäster. Sen åkte jag och Sandra o handla för lite kvällsgott till filmen hemma hos henne. Det blev "sleep over" fast hon skulle jobba dagen efter :)
 Och i Söndags när Sandra slutat jobb kom hon hem o lagade mat! Hon hade lovat sen länge att hon skulle bjuda på knödel (kokt bröd) och grytta för hon ÄLSKAR det. I början var jag ganska tveksam, liksom KOKT BRÖD låter ju som det bara skulle vara en degklump.  MEEEN det var godare än jag trodde. Ganska skönt när man förväntar sig att man inte ska gilla det och sen är det tvärt imot vad man tänkt :) Så prova det om ni får tillfälle till det :) 
På kvällen/natten spelade vi lite Gin rummy innan Sandra skulle hem igen. Hon åkte till Stockholm i går och är borta i två månader, så det blir tomt här hemma i skåne nu! 
Men blev en skön o lugn helg med trevliga människor! 
 
 
Gammal bild på oss! Gud där hade jag ju knappt någon dubbelhaka xD Men den ska försvinna ;)
 
Puss & Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0