Kinesen tyckte jag skulle lära mig kinesiska xD

Tjenare! I eftermiddags åkte vi till Lund för att handla och se gick vi in käkade på kina resturang. När vi beställt kom den äldre kvinnan o lämna våran dricka, så såg hon mina kinatecken på armen. Och hon frågade om jag visste vad det betydde?! Jag säger lite svettigt "Familj" det är de det har stått på alla sidor på internet. Jo det betyder det sa hon :) Hon frågade om jag kunde kinesiska och skriva det? Men det kan jag inte.. Hon tyckte att jag skulle börja lära mig  skriva kinesiska :) hehe.. Hade velat kunna engelska flyttande istället :)
Lite roligt att hon uppmärksammade min tatuering :)
På väg hem så ringde Mats och fråga om vi skulle spela nån poker?! Så vi spelade några runder nu ikväll och nu har jag precis duschat och kollat på hawaii five - o, den serien är skit bra. Bara tradigt att man inte sett den från början.. Men men.. Nu blir det snart sängen..
♥ Puss & gonatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0