Sista julklappen inhandlad :)

Goddagens!
I eftermiddags åkte vi till center syd jag skulle hitta min sista julklapp och mamma o pappa skulle köpa en julagran!  Jag har fått tips om vad jag kan köpa till denna person så det blev vad båda tipsade om :) Sen köpte jag lite en tröja och 3 trosor till mig själv också..
På vägen hem så ringde syrran från götet, och sa att dom hade hämtat lådan med julklappar som vi skickat! Jag hade köpt bland annat en silvrig paljett kläning till Alicia så när hon öppna paketet fick hon pröva kläningen och sen ville hon inte ta den av sig! Är det ett tecken på att hon gilla den eller? Tror det iallafall :) Sen fick hon nicke nyfiken film och två böcker :)
Har jag precis duschat, så nu sitter man här och lyssnar på musik och kollar facebook!
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0