43 days left <3

Tjenare! 
Idag idag var jag och föräldrarna i Lund, pappa skulle ha nåt grejs på biltema till nåt han skulle måla. Så då passade vi på att köra in på siba på nova lund för jag skulle ha köpa en router. Läste att routern man köper från leverantören där jag troligtvis ska ha mitt internet i från var dålig och klydda mycket. Och läste att många andra hade rekomenderat azus routrar. Så efter och hört runder med lite kunigare männsikor så blev det en Azus RT-N56U. Siba kille sa direkt att det var ett bra val att den skulle va bra, så det lät ju toppen. Återstår o se vad man själv tycker när man ska använda det :)
Skönt att ha fått köpt denna också, nu är det väl bara det man ska ha på IKEA som är kvar i såna grejer. Sen får man se när man börjar få i ordning vad man ska ha på väggarna :) Har en tavla som jag har velat ha nu ett bra tag nu.
Tycker denna är super fin och så färgglad. Tycker den hade passat bra i min lägenhet, möbler och hyllor i typ svart/vit/grått och sen lite färggrant på väggarna. Tror det hade blivit super bra :) Dock är denna tavla dyr kosta typ 3500 kr :S Får försöka spara till den, för någon gång ska den bli min :)
 
Nu är det bara 43 dagar kvar tills jag hämtar nycklarna :)
 
Puss o godnatt ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0