Jag har fått lägenhet :)

Tjenare!
Hela måndagen och halva tisdagen gick jag väntade på ett samtal som kunde vara positiv eller negativt. Men på eftermiddagen på tisdagen fick jag det efterlängtade samtalet att jag hade fått lägenheten jag var o tittade på i torsdes. Så jag är så jäkla glad nu! Blir inflytt 1 Maj men ser att det är en söndag så får nog inte nycklarna förrens 2 maj då :) Det här ska bli spännande och kul med något eget som bara är mitt :) Lite tråkigt att lämna vovvarna kommer sakna när dom kommer inkryppandes under täcket och värmer en och deras pussar när man är ledsen. Men kommer ju hem i mellan åt ändå så får mysa med dom extra mycket då :P
 Och i dag har jag varit på nova lund med päronen och shoppat lite nödvändigheter till lägenheten! Blev dammsugare, kaffekokare, galgar och moppset och en wokpanna :)
Så nu har jag väl nästan allt, blir lite shopping på IKEA också och soffa är ju typ det som kostar lite mer så det får vi se om vi får ihop till. Men annars har jag typ allt som jag vill ha just nu. Så det har varit kul och shoppat lite med gott samvete :) Men det här kommer nog bli skit bra :)
 
Puss o godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0