Härlig helg!

Tjenare!
I fredags och lördags fick jag rensat och städat på mitt rum. Och fick bytt till rena påslakan och gick o la mig ny duschad, finns nog inget bättre än att va ny duschad och lägga sig i en ren säng :) Är skönt när det väl är färdig städat. Och nu till söndagen då den startade väl inte jätte bra :/ Jag skulle bara käka sen skulle vi åka till Jim och lämna några försenade julklappar till en av ungarna. När jag käkat skulle jag sätta in pålägg och sätta bort glaset men jag råkade missa den JÄTTE höga kanten på mattan så jag trillar raklång på golvet och tar i mot med handen på nått sätt, hade glaset i samma hand och det rullade ur handen när jag hamna på golvet. När jag kom upp i sittande position börja det söka mig och fick en konstig känsla i kroppen, så fick lägga mig ner en stund. Men sen lyckades jag ta mig upp på kökssoffan och då säger pappa jag är vit i ansiktet. Drack ett glas vatten och sen kunde jag komma upp på benen igen. Mamma fick ringt ner till vårdcentralen direkt på måndag morgon så fick snackat med sjukgymnasten och tid att komma ner så dom fick kolla upp det. Domen blev att åka in direkt med remiss till akuen i lund för rönken. Medans jag vänta på att få remissen utskriven så åkte mamma hem och hämta pappa. Väl inne på akuten kom jag in ganska snabbt på rönken och sen blev det skrivas in och 1000 frågor. Sen fick jag komma in i ett stort rum och doktorn kom in och sa att gips väntade för jag hade bruttit ett ben inne i handen. Så gips tills nästa vecka då jag blir skickad till handkirurgen i malmö och så får dom kolla så det läker rätt och värsta fall blir det operation :/ Men hoppas allt går bra så jag slipper operation. 
  
Har lite värk och det kliar lite men jag överlever :) Man märker sina begränsningar :P
 
Puss ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0